I SUCK

Förlååååt!!!
Känns som att jag börjar varje inlägg med de, IGEN haha men aa har haft fullt upp i veckan och när de funnits tid över så har jag inte haft ngn lust typ.. men lovar att jag ska bli bättre :)

Jag är hemma just nu och är apsjuk, helt sinnes alltså hela kroppen värker av den här jävla förkylningen och blir yr såfort jag ställer mig upp, usch :(

Ngt roligt är ju iaf att de nu bara är 3 v kvar tills min älskade pålle kommer hem, åååh va jag längtar!!! :D
Håller på och letar sadlar och blir nog till att låna hem från sadelmagainet sen för att hitta ngt som passar :)

Sitter och velar lite hur jag ska göra ikv, vi är bjudna hem till Arvids familj på middag för att fira hans mamma men vet inte om jag orkar, mår så jävla kasst och vill ju inte smitta dom heller :/ Aja vi får se hur de blir..

Nää nu sk ajag göra en kopp te och dö vidare i sängen med min gosiga lilla vovve ♥


Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0