Hästen hemma igen :D

Ja som dom flesta vet så kom ju Collina hem i lördags!!
Kan inte sätta ord på hur bra de känns, vågar nästan inte släppa henne med blicken, dubbelkollar vart hon är osv, är nog bara hästägare som förstår detta haha :P
Hart inte ridit ngt än förutom ett par varv i galopp i ridhuset igår efter hon hade vart lös där inne, blev ju barbacka och i grimma och grimskaft haha och hon studsade runt en heeel del satt nästan inte kvar när hon brallade iväg haha har ju inga ridmuskler kvar typ xD
Så henne motion sen hon kom har bara blivit lite kravlös longering i ridhuset, mest för att jag skulle få se hur hon rörde sig och så hon kunde bralla av sig :)
Ska ut till stallet om ca 1 timme. Blir nog att rida ut för de är tokfint väder ute :D
Slänger in några bilder från i lördags när hon kom :)

Collina & Rosanna ♥
Jag & mitt hjärta !
Jag är världens lyckligaste! Har saknat dig så hjärtat gått i bitar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att hon är hemma igen :D fortsätter du blogga om henne här eller teamCC?

2011-10-31 @ 19:19:52
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/
Postat av: Åsa

sofia: har inte bestämt mig än, orkar inte riktigt med 2 bloggar så de får bli denna lr hästbloggen, som de nog lutar åt :)

2011-11-01 @ 10:34:24
URL: http://fuckthereality.blogg.se/
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0