Vilodag

Hade lite möten osv idag så stallet fick bli på em. Hade tänkt jobba henne över lite bommar i ridhuset men mitt busskort gick ut igår vilket jag hade glömt.. Tack å lov har jag en snäll granne som körde ut mig och väntade mesans jag mockade och gjorde mat så hon fick vila idag helt enkelt. Hon såg lite trött ut så hon led nog inte av de :) Sen har hon gått så bra hela förra veckan typ så en vilodag förtjänade hon :)

Imorn blir de nog morgontur till stallet, ska rida ut både tis och ons för har hoppträning på torsdag kväll så då vill jag att hon har gått ordentligt dagarna innan, hon brukar inte va lika cptaggad då så då går de att rida någorlunda kontrollerat iaf haha xD

Nu blir de film här hemma så vi hörs imorn :) Natti!


Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0