Stallmorgon

Blev tidig uppgång imorse för Izabell kom och hämtade mig strax innan 8 så åkte vi till stallet. Izabell började jobba och jag fixade iordning Collina och red ut bort mot Lida :) Vi va ute ca 50 min, klättrade upp en vända för ena skidbacken, kände verkligen hur hon tog i med hela kroppen, lite jobbigt tyckte hon allt att de va hihi ;) Blev en hel del kortkort galopp och mkt trav, travade och galopperade nästan hela vägen dit och tillbaka förutom framskrittningen och skritt uppför backen. Hon kändes jättefin, hade kunnat va ute och rida hela dagen :D Avslutade 10 min på ridbanan i lite galopp och trav, är sån skillnad att jobba henne på ridbanan lr i ridhuset när vi ridit ut först. Borde göra så oftare, rida ut typ 30 min sen 30 min i ridhuset lr ridbanan.

Funderar på om jag ska hoppa lite i ridhuset imorn, beroende på hur mkt folk de är ute osv. Känna lite på henne sj för sen på torsdag börjar vi hoppträna igen för Jessica, kommer bli varje torsdagkväll. SKa bli så himla roligt att komma igång igen :D

Morgonpigg häst? haha


Nya grimman :)


Sötnosen


Fina du


Min vackra!


Ponnycollina hihi


Backen, är brantare än den ser ut


På väg hem igen :)


Inte dom snyggaste bilderna på oss kanske men de va dom som blev bra när hon väl stod still haha




Rizzla är självklart med varje dag :) Här väntar vi på bussen hem


Älskar btw mitt nya breda pannband, såå mysigt! Köpte ett likadant rött också men de är inte riktigt lika brett lr snyggt ;)


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Gud vad fin hon ser ut! :)

2011-11-25 @ 22:32:50
URL: http://prinsessanrossi.blogg.se/
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0