Update

Ska alldeles strax åka till stallet för har insläppet idag så tänkte att både Collina och Asterix får komma in lite tidigare från de här äckliga vädret (snöblandat regn) så dom hinner torka lite först.

Collina och jag hopptränade i torsdagskväll för Jessica, första träningen på 1,5 år så jag va lite nervös och vart lite frustrerad imellanåt men Collina skötte sig bra, jättefina och runda språng som inte alls alltid är en självklarhet för henne men Jessica va nöjd med min ridning även om jag sj inte riktigt va de till 100%. Jag är så himla självkritisk och ställer alldeles för höga krav på mig sj, måste verkligen jobba på de + min prestationsångest :/

Iaf så vilade hon igår för hon har gått så bra hela veckan. Idag ska jag skritta och trava henne lite lugnt i ridhuset bara :)

Asterix (ny häst) ska jag också in iridhuset med, första gng vi ska jobba där uppe ensamma, blir lite longering lr att släppa han lösa där uppe så han får rasa av sig all energi, ska låta han göra de några dagar nu först innan jag sitter upp på han första gng :) Bilder kommer ikv, på båda hästarna!

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0