Underbara älskade <3

Vilken jävla stjärna till häst jag har!! Idag va hon värd sin vikt i guld x1000 :'D
De tog bara 4 år för poletten att trilla ner men bättre sent än aldrig och idag visade hon verkligen att varenda droppe blod, svett och tårar under årens lopp har varit värt de!
För 4 år sen kunde jag aldrig ens drömma om att rida ett sånt här pass på henne med den känslan jag hade idag!
Och då ska ni veta att de va DRESSYR vi red idag :D Sjukt nöjd och stolt över min häst och mig sj också idag för omväxlings skull :')
Har en film som är filmat från ridhussargen, lite suddigt men kan slänga ihop en film tills imorn lr ngt om ni vill se hur sjuuuukt fin hon va? :)

Bild från igår


Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0