Svin

Så sjukt hur fort allt kan vända. Hänt lite skit nu på kvällen som tryckt ner mig riktigt ordentligt så säger FUCK YOU åt den här kvällen och lägger mig i sängen med min aunderbara lilla voffi ♥ och kollar på Twilight - Breaking dawn innan jag somnar.

Imorn är de upp tidigt igen, hjälper Izza att släppa ut alla hästarna på mornarna medans Jessica är utomlands så de är därför stallet blivit på mornarna under veckan som varit och nästa. Fast de är skönare så tycker jag, nästan aldrig folk där ute då också så bara tid att spendera med bästa Colis :)

Mina underbara djur - ni är min livskraft







Kommentarer
Postat av: Helene Behre

Hej

Vad roligt att du har en blogg. Fin tycker jag! Låt de dumma kommentarerna rinna av, ge dem ingen uppmärksamhet. Om de inte har något snällt att säga borde de hålla tyst. Och så kan de lära sig att man inte behöver läsa bloggar man inte gillar. Jag hejar på dig!

Kram

/Fröken Helene

2011-12-05 @ 10:07:34
URL: http://breviksmamma.blospot.com
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0