Äckelhezt

Hade utsläppet igår så kom till stallet runt 8.15 och hästarna ska ut vid 9 typ så jag gjorde iordning Colis för en ridtur. Tog in henne i boxen medans jag tog en fika sen med en i stallet.
Kommer tillbaka 15 min senare och då har hästjäveln har rullat sig i den ännu omockade boxen!!! Kiss och bajsfläckar överallt..
Så de blev ingen morgontur utan de va bara att tvätta rent fläckarna och på med täcke och torka. Mockade och allt så under tiden och hon va så jääävla arg för hon fick stå sj inne men jaa hon hade bara sig sj att skylla ;)
Ser nästan ut som att hon skäms haha


Kom iväg så småningom iaf så de blev först 25 min ner mot vägen fram och tillbaka. Hoppade av nere vid vägen för att kolla när min buss hem gick och såg hur alla som körde förbi kollade som faan, måste sett ut som att jag väntade på bussen med Colis haha ;D
Avslutade på ridbanan i 25 min och hon va så jäääävla fin, vart typ tårögd över känslan :')
Så glad att jag red igenom henen ordentligt i förrgår när hon satt fast lite i vänster i trav och galopp.
Colis känns verkligen mer fantastisk att rida för varje dag som går - underbara häst

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0