Ramadanbantning dag 2

Första dagen avklarad och inne på dag 2 nu :)
Igår från att jag vakna 9.30 tills jag kom hem vid 22.30 drack jag bara 2 glas vatten.
Va inte så jobbigt som jag trodde faktiskt, va mest på morgonen när jag va frukosthungrig sen under dagen va de ingen fara trots att jag va ute och powerwalkade med hundarna i 45min och va ute och sprang sen i ca 30min utan hungern kom sen igen när jag satt på tåget hem vid 20.30 då va de jobbigt haha xD

Idag har jag druckit en kaffe till första ciggen bara och är visserligen liiite hungrig men inte mkt. Bara 5 timmar kvar tills jag får äta idag (kl 21) hehe :p

Nu blir de lite avsnitt av Breaking Bad med A

CIAO !

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0