Killar & kärlek


Aa de är faan inte de lättaste. Varför ska killar ha så sjukt svårt att prata känslor, problem osv? Ja nu säger jag ju självklart inte att alla är så men dom flesta iaf.

Nej de är inte alltid roligt att prata om sånt men de behövs, de funkar liksom inte annars. Jag är sån som person att om jag märker att de är ngt som inte stämmer men personen i fråga säger att  'de är inget' lr ännu värre inte säger ngt alls, då går jag runt och mår asdåligt för tror att de har ngt med mig att göra, för jag menar varför skulle annars personen inte säga va de är? Och ja, jag vet att jag tänker alldeles för mkt och oroar mig i onödan men that's just me I guess.

Är jag ensam om att reagera så lr ?


Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0