Dag 2 – Min första kärlek

Min första riktiga kärlek orkar jag inte dra upp här i bloggen så ist får de väl bli min första 'pojkvän' jag hade :P



Han hette Christoffer Jönsson och vi gick i lågstadiet, tror de va i 2an lr 3an. Vi hade ett träd där vi alltid satt på skolgården. En rast satt vi där som vanligt, höll hand, kramades och snabbpussades på munnen haha, iaf så sa han att han skulle flytta. Jag frågade om han skulle gå kvar i skolan och då sa han nej och att han skulle flytta till Kroatien. Faan visste ju typ inte ens va Kroatien va på den tiden haha! Hans föräldrar hade fått jobb där nere har jag för mig. När han skulle säga hej då till alla i skolan minns jag att jag blev asledsen för att jag inte fick ngn kram lr ngt och aa de va de.

HAHAHAHAHAHAHA xD

Kommentarer
Postat av: f

sv: okej nice :D

2011-08-09 @ 22:46:21
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: amanda din bästis hihihi ;)

hahah du e faan sjuk älskling

2011-08-10 @ 00:43:02
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0