Dag 1 - Presentera mig själv



Jag heter Åsa Husberg, fyller 24 den 8e sep (87a) och bor i en 2a vid huddinge c tillsammans med min långhåriga chihuahua Rizzla på 8 mån. Håller just nu på att förbereda för flytt då min lägenhet ligger ute på byte så när ngt passande dyker upp så ska jag och min fina A bli sambos på riktigt :D Är jätteglad och lite nervös inför de och vet inte ens vart vi ska flytta, bort från huddinge tror jag iaf de blir, där rätt lägenhet finns helt enkelt :)

Förutom lilla voffi så har jag en häst också, ett engelskt fullblod som heter Collina Chorus :) Tyvärr så finns hon inte på hemmaplan nu då hon är utlånad på foder sen aug 2010. Planen va att jag skulle ta tillbaka henne nu när de gått 1 år men jag står utan jobb osv så blir till att förlänga de kontraktet ytterligare några mån. Hon har de iaf toppenbra där hon är så behöver inte oroa mig för henne. Ska faktiskt dit och hälsa på nu i veckan :)

Jag suger verkligen på presentationer så är de ngt mer ni undrar över just nu så är de bara fråga :)

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0