skärtorsdagen - grattis alla emosar !!!

Kl är 5 och aaaaallt är väääääääl !! Hahaha fast nää typ inte, mår sjukt illa och skulel behöva en rejäl dos med kuckelimuckmedicin för att bli av med de men aa de löser sig nog!
Har försökt käkla lite men går inge vidare alltså, uääääk !
 
fick nyss ett samtal från min terapeut också, skulle tydligen vart där idag vilket jag totalt hade glömt bort :( Fick en ny tid på onsdag iaf så har skrivit upp de nu med påminnelser och allt, hehe!
 
Idag blir de nog bara att chilal utav bara helvete då de vankas utgång både imorn och på lördag, lär ju va död efter de så vete faan hur jag ska orka pallra mig ut till familjen på sön som jag sagt att jag ska (ev.) Ska försöka iaf, vore råmys :)
 
Nu ska jag hoppa in i en låååång dusch, lägga ansiktsmask och lite sånt i väntan på roligare saker :)
 
 

Kommentarer
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0