inga ursäkter

Tänker inte göra som alla andra och skriva sorry för dålig uppdatering osv för har helt enkelt inte blivit av bara.
 
Har haft galna dagar onsdag - söndag typ haha haft fullt upp och fett kul med grymma vänner :D
 
I lördags va de dock tidig uppgång för mig, vid 7 gick jag upp och tog sen tåget till läggesta där mamma hämtade upp mig. Vi åkte 'hem' och åt lite frukost osv innan vi satte oss i bilen och åkte till Collinas nya stall där vi mötte upp hennes nya fodervärd Erika och väntade på att Collina skulel komma :)
Allt gick jättebra och Erika hälsar att hon sköter sig jättebra och dom verkar trivas super ihop så är jätteglad och lättad nu :D Hon bor liksom bara 30 min med bil från mamma och pappa så kommer vara mkt enklare för mig att hälsa på henne nu också :') ♥
 
Idag vaknade jag upp och mådde inge bra alls, inte ätit ordentligt på ett par dagar nu så troligtvis därför men svårt att få ner maten just nu utan att de kommer upp igen :/ Hoppas de vänder snart!
 
Gick och mötte Emma och Satu i centrum vid typ 13.20 så gick vi in på Cribbas studio en stund sen gick jag hem och Tjackis kom hit en stund så vi tog en cigg och snacka lite skit innan hon sprang ner till praktiken vid 15.
Vid 16.30 gick jag ner till Olles för att möta Emma som satt där nere och Tjackis jobbade så chillade med dom och tog en cigg innan jag drog iväg till solariet för att få lite färg :)
 
Håller på och tvättar alla mina sängkläder också eftersom jag inet fick plats med de igår utan bara blev mina kläder osv. så ska bli asmysigt att gå och lägga mig i min renbäddade säng sen ikv, bästa känslan typ ♥
 
Nu ringde Emma också, hon och Crike kommer förbi en stund, mysigt :D
 
Bjuder på lite bilder såklart !
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Spelkvist

varför funkade det inte i hallstahammar?

Svar: jag vet inte exakt vad som hänt därborta. hon påstod iaf att collina inte ens gick rakt fram med henne, stegrade hela tiden, backade och hade sig. tror ärligt talat att dom antingen satt för stor press på henne innan hon va helt igång och då har hon sagt ifrån (med all rätt) och då har hon blivit rädd för collina. så sista tiden där (minst 3 veckor) har hon bara gått i hagen och blivit longerad lite varje dag och detta utan att ha informerat mig! därför fick honf lytta tidigare för ville inte ha kvar henne där. ingen livsglädje i ögonen lr ngt sånt :( nu är hon dock redan mkt gladare och sköter sig superbra i ridningen och allt annat :')
Åsa

2013-03-28 @ 18:45:03
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/
Postat av: Sofia Spelkvist

vad skönt att hon fick flytta därifrån om dom inte funkade :)

2013-04-01 @ 19:00:54
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0