Trött chey

Kom hem så sent idag så orkar inte fixa med bilder osv idag utan slänger upp de + en liten film kanske från när jag och Collina hoppade idag :)
Hade de iaf jättebra hos Rosanna och de va underbart att träffa Collina, usch va jag saknar henne :'( Om bara allt hade gått som planerat skulle jag ha hämtat hem henne om 15 dagar (28e aug), då har de gått 1 helt år sen hon åkte..

Bild från idag
:)


Nu blir de några avsnitt av Breaking bad med min finaste A innan vi somnar, dödströtta båda 2 och Rizzla med. Varit en lång dag för henne med mkt nya ställen, folk och djur :)

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Hej tjejen! Jättekul att du kom :)

Du glömde din dricka i kylskåpet :P <3

2011-08-13 @ 17:07:48
URL: http://prinsessanrossi.blogg.se/
FUCK the reality

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0